Top

Szkolenie z kreowania tożsamości zawodowej w architekturze krajobrazu

SZKOLENIE Z KREOWANIA TOŻSAMOŚCI ZAWODOWEJ

W ARCHITEKTURZE KRAJOBRAZU

Kim jesteś? Architektem Krajobrazu czy Projektantem Ogrodów? Kogo tworzysz, reprezentujesz ?

 

Przedstawiamy kolejną odsłonę nowatorskich warsztatów, na których dowiesz się wszystkiego o budowaniu własnej tożsamości zawodowej w dziedzinie architektury krajobrazu, z wykorzystaniem najnowszej wiedzy z psychologii biznesu.

 

Głównym celem organizowanego szkolenia jest budowa tożsamości zawodowej architektów krajobrazu i projektantów ogrodów na rynku usług, a także wskazanie obszarów działania dla osób pracujących w tych branżach. Pokażemy jak brak specjalizacji wpływa na postrzeganie naszego środowiska zawodowego przez społeczeństwo i ludzi branż budowlanych. Do praktycznych zajęć zostaną wykorzystane najnowsze metody kreatywnych i interaktywnych ćwiczeń personalnych.

 

Na szkoleniu poruszone zostaną zagadnienia opisujące różnice w postrzeganiu architekta krajobrazu i projektanta ogrodów, a także:

·        określenie na rynku swojej specjalizacji,
·        problematyka odnalezienia się na rynku usług,
·        problematyka związana z nazewnictwem firm,
·        logotypy i wizerunek, www , postrzeganie firmy,
·        tworzenie własnej marki  architekta krajobrazu i projektanta ogrodów.

 

Jesteśmy przekonani, że udział w naszym szkoleniu pozwoli uczestnikom zdobyć wartościową wiedzę oraz przydatne umiejętności w budowaniu własnej tożsamości zawodowej, które będą mogli wykorzystać w swojej karierze.

link do poprzedniej edycji szkolenia –> http://fundacjakrajobrazy.pl/warsztaty-kreowania-tozsamosci-zawodowej/

 

Co wyróżnia nasze szkolenie?

To pierwsze w kraju warsztaty prowadzone równolegle przez trenera biznesu oraz architekta krajobrazu. Szkoleniowcy skupiają się głównie na transferze wiedzy specjalistów od wizerunku i psychologii biznesu do dziedziny architektury krajobrazu.

 

Kto może uczestniczyć w szkoleniu?

  • adepci architektury krajobrazu
  • osoby, które zajmują się projektowaniem przestrzeni publicznych i komercyjnych
  • osoby, które projektują ogrody przydomowe
  • studenci
  • wszyscy zainteresowani z branż architektury krajobrazu

 

Co zapewniamy?

  • profesjonalną kadrę trenerską
  • warsztaty składające się z zajęć teoretycznych i praktycznych
  • materiały warsztatowe

 

Kiedy i gdzie?

  • Miejsce: Lublin

 

Ze względów organizacyjnych prosimy obowiązkowo o potwierdzenie udziału w szkoleniu do dnia  9 stycznia 2017 roku na adres e-mail:  fundacjakrajobrazy@gmail.com

 

Kontakt:

Bartosz Niewiadomski                 tel.: 665-646-664                  e-mail: fundacjakrajobrazy@gmail.com

 

Prowadzący:

Małgorzata Bogdanowicz

13912681_1154403404606261_786825256088001675_n

Ukończyła psychologię ze specjalizacją psychologii organizacji i zarządzania na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim oraz Małopolską Szkołę Trenerów Organizacji ROZVIYAK na poziomie zaawansowanym. Przez 7 lat pracowała jako handlowiec, potem była koordynatorem zespołu sprzedażowego branży reklamowo-wydawniczej.

Od 10 lat tworzy i rozwija zespoły sprzedażowe. Specjalizuje się w zarządzaniu zasobami ludzkimi, tworzeniu programów szkoleniowych oraz tworzeniu marki osobistej w zespołach handlowych zgodnych z wizją firm. Pracuje przy projektach związanych z rozwojem pracowników w zakresie Work Life Balance oraz zarządzania wiekiem. Prowadzi szkolenia z zakresu negocjacji i obsługi klienta w handlu, komunikacji interpersonalnej i umiejętności menadżerskich. Z pasją przekazuje swoje doświadczenia z branży reklamowej, wydawniczej, radiowej, motoryzacyjnej, budowlanej i meblarskiej.

 

Wojciech Januszczyk

13900186_1154403287939606_5863832975185924670_n

Architekt krajobrazu, pracownik naukowy Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego im. Jana Pawła II, współwłaściciel GARDEN CONCEPT Architekci Krajobrazu, członek SAK i OSTO.

W swoich  prezentacjach zwraca uwagę na wielowymiarowość wykonywanego zawodu. Wskazuje problemy branży i przedstawia autorskie pomysły ich rozwiązania. Postuluje, aby za wzorem innych krajów dokonano w środowisku zawodowym podziału na projektantów ogrodów i architektów krajobrazu. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w kierowaniu procesami inwestycyjnymi w obiektach architektury krajobrazu.

Wraz z zespołem firmy GARDEN CONCEPT bierze udział w wielu konkursach, w tym na aranżacje ogrodowe. W ubiegłym roku firma zajęła I miejsce na Targach Gardenia – INSPIRACJE-ARANŻACJE 2015 „KLASYCZNA NOWOCZESNOŚĆ” organizowanym przez Ogólnopolskie Stowarzyszenie Twórców Ogrodów oraz  I miejsce na targach Zieleń To Życie – nagroda publiczności za aranżację „OGRÓD SNU”.

 

Program szkolenia:

 

I. Wprowadzenie

Poddanie pod dyskusję aktualnego obrazu środowiska zawodowego, związanego z architekturą krajobrazu. Poruszenie problematyki określenia obszaru działania projektanta ogrodu i architekta krajobrazu. Ukazanie jak brak specjalizacji wpływa na postrzeganie środowiska zawodowego przez społeczeństwo i ludzi branż budowlanych.

    • określenie na rynku swojej specjalizacji
    • problematyka odnalezienia się na rynku usług
    • problematyka związana z nazewnictwem firm
    • logotypy i wizaż, wizerunek, postrzeganie firmy
    • tworzenie własnej marki Architekta i Projektanta
    • portfolio Architekta Krajobrazu i Projektanta Ogrodu

 

II. Warsztaty

Praktyczny zajęcia zrealizowane w formie ćwiczeń.

 

Personal branding:

  • Kreowanie wizerunku
    • Profesjonalizm, wiarygodność, otwartość. Jak je pokazać? Co tworzy te i inne wartości?

Jaka jest Twoja historia, czyli storytelling w praktyce biznesowej – układanie historii kreującej odpowiednie elementy w specjalizacji zawodowej.

 

  • Postrzeganie marki
    • Analiza sześciu głównych elementów marki, czyli: Jak jesteś postrzegany w sieci ważnych dla Ciebie relacji?

 

  • Wyróżnienie marki
    • Tworzenie jednego elementu, który ma być wizytówką dla zapamiętania przez klienta – firmy, marki, osoby.

 

  • Co mówią: strona www, logotyp, kolory, strój i inne elementy
    • Social media – co nas mówią i jak je wykorzystywać, aby były narzędziem wspierającym markę?
    • Analiza logotypów – co mają mówić do odbiorcy? Przedstawienie różnorodnych marek oraz Twój benchmark w świecie marek
    • Dresscode – jak dobrać kolory zależności od charakteru spotkania oraz jak stworzyć własny styl?
    • Wizytówki – wymiary, rodzaje, sposoby na wyróżnienie

 

  • Jakim typem jesteś
    • Analiza osobowości – poznaj siebie i wykorzystaj własne atuty
    • Mocne strony – jak z nich korzystać?
    • Podkreślenie swoich pozytywnych stron w relacjach z klientami
    • Słabe strony – jak sobie z nimi radzić?
    • Jakich zachowań powinniśmy unikać w efektywnym budowaniu wizerunku?

 

  • Twoje wyróżnienie
    • Tworzenie wraz z uczestnikami jednego elementu, który ma być wizytówką dla zapamiętania przez klienta firmy, marki, osoby.

 

  • Komunikacja z otoczeniem
    • Pisanie maili, wysłanie załączników itp.
    • Rozmowy telefoniczne – czyli Twój głos, cel i podsumowanie
    • Wizytówki – wymiary, rodzaje, sposoby na wyróżnienie

 

  • Komunikacja niewerbalna
    • Wpływ zachowania na relacje międzyludzkie
    • Potęga uroku osobistego, wpływ naszej postawy na klienta, mowa ciała
    • Gesty otwierające i zamykające
    • Mimika i kontakt wzrokowy

 

  • Rozmowa z klientem/inwestorem/wykonawcą
    • Przygotowanie do rozmów z klientami – co warto wiedzieć, jak i kiedy używać znane informacje?
    • Reakcje na obiekcje klienta – różne metody działania
    • Język perswazji – czyli przedstawienie oferty zgodnie z oczekiwaniami klienta

 

  • Tworzenie własnej oferty
    • Elementy podstawowe ofert w branży – jak stworzyć ofertę jasną dla klienta?
    • Użycie całej wiedzy z zakresu personal branding do napisania oferty
    • Analiza wybranych ofert w trakcie warsztatu

 

  • Relacje z klientami – początek, budowanie, utrzymanie
    • Początek – jak rozpocząć rozmowy – efekt pierwszego wrażenia
    • Budowanie – kiedy zadzwonić ponownie po złożeniu oferty oraz jak rozwiązywać problemy pojawiające się w trakcie realizacji zamówienia?
    • Utrzymanie – jak sprawdzić satysfakcję klienta, jak uzyskać rekomendacje oraz jak wpływać na zmianę świadomości społecznej w tworzenie wizerunku Architekta Krajobrazu i Projektanta Ogrodów?